Partner oldalak

puruttya
Gyakorikérdések.hu
Csimbi88 Blog

Képregény

Csimbi88 2010.06.18. 11:54

Üdvözletem mindenkinek! Csimbi88 vagyok, új szerkesztő.Ezentúl énis erősitem a system-error blog lelkes csapatát.Remélem tetszenek majd a posztjaim.

Kezdetnek ezzel a képpel szeretnék kedveskedni nektek:

Vajon ki bújik meg a bokorban? 
KATT A KÉPRE ÉS KIDERÜL ;D

Kattints ide, és nézd meg teljes méretben!

 

 


Címkék: blog kép vicces error cici system tópart csimbi88

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://system.blog.hu/api/trackback/id/tr122090400

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása